It's Friday - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: It's Friday

23 Mei 2014

It's Friday

Internet pic.

Walaupun today is Friday takde maknanya bagi aku. Huh! sedeh!!! pepagi lagi mereka yang berbank akaunkan Sang Harimau tersenyum lebar kerana gaji dah masuk somemore its Friday baby! lunch hour yang panjang leh gi shopping & beli apa-apa yang dah! plan nak beli dari minggu lepas tu. This month gaji keluar awal kerana 25 haribulan jatuh hari Ahad.

My buddies keluar tinggailah aku sensorang duk mentenet kat ofis. Walaupun begitu aku tetap bersyukur kerana today takde masalah power supply atau apa-apa yang sewaktu dengannya. So heaven jer...aku duk mentenet kat cubicle aku nih! ngeh!ngeh!ngeh!
 
 Kat tempat aku kerja ni... gaji masuk berbeza sehari sekiranya tak guna bank Sang Harimau bank rasmi katanya. So aku terpaksa ler... bersabor sikit yer...tu ler...sapa suruh aku tak guna Sang Harimau so jangan nak banyak bunyi.
   
Anyway. Happy weekend.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©