Happy Birthday! - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Happy Birthday!

29 April 2014

Happy Birthday!

22 April 2004 dan 22 April 2006 adalah DOB kepada my doter and my youngest son. Itulah kebetulan yang ditentukan Ilahi they both berkongsi DOB yang sama tapi tahun yang berbeza.Adik dan Aryssa memang teruja sangat dengan birthday they all ni. Cuma aku ni aje susah nak faham huhuuuu... tapi alhamdulillah dapat juger merealisasikan impian they both untuk meraikannya bersama-sama cousin they all dan juga mak sedara dan bapa sedara side my hubby. TQVM to my beloved hubby yang berusaha dan bersusah payah untuk menjayakan majlis. Sayang kamu hingga Jannah.

Sudah menjadi tradisi side my hubby event sebegini selalunya akan diadakan di Jiboi iaitu rumah my parents inlaw. Cos senang semua adik-beradik bertandang dan berkumpul di sini. Semestinya event dimulai dengan bacaan doa dahulu. Doa dibacakan oleh Tn Hj Isderas iaitu my father inlaw kemudian barulah acara memotong kek. (skema habiss...ayat haku)

Kek yang dibeli oleh Babah they all.
Aqil & Aryssa ready to cut their cake. Sambil we all nyanyikan lagu Allah Selamatkan Kamu. Amin...

Inilah antara menunya. Satay/ nasi himpit oleh my hubby tapi dia minta Ateh adik dia amikkan kat Kedai Hj Samhuri  Senawang cos dekat dengan rumah dia.

Mee hoon oleh Hjh Zabedah iaitu ibu mertuaku. TQ mak.

Air Teh O oleh K.Ngah my niece dan air oren sunquick oleh Mrs. A ngeh!ngeh!ngeh!

Planning pukul 8.30 malam tapi terlewat sikit dalam pukul 9.00 malam baru start cos tunggu satay lambat sikit. But just nice to Alang family cos they all memang lambat sikit cos Alang habis kerja lambat.




The cousins apalah yang asyik sangat tu???


Anak sedara my hubby yang paling muda

Tak lupa juga terima kasih kepada semua yang telah memberi hadiah kepada Aqil & Aryssa they both memang happy sesangat.

Semoga anak-anak ibu akan menjadi anak yang soleh dan solehah.

Andaikata bila they all dah besar nanti terbaca post ni sure jadi kenangan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©