Sepetang bersama kengkawan - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Sepetang bersama kengkawan

20 Januari 2014

Sepetang bersama kengkawan

Dah seminggu tak update blog maklumlah cuti. Stay kat rumah & balik kg so takde story nak update. Nak citer pasal pegi rumah my friend yang introduce tempat mengaji tu. 14.1.2014 second day my kids mengaji kat tempat baru. Semalam (13.1.2014) they all dah mula bila aku tanya ok tak? Ok dan seronok katanya.

Time ni aku yang hantar, my hubby as usual busy memanjang. Memula aku terfikir in between aku ingat nak lepak rumah my friend tapi seganlah pulak takut mengganggu. So sementara menunggu tu aku balik rumah je... ermmm...dah balik rumah terlambatlah sikit kekdahnya, Aryssa calling katanya dah habis then uncle Bob ajak pegi rumah dia, merayu-rayu gayanya minta nak pergi. Oklah aku kata nanti ibu terus pegi rumah Aunti Ija. Bob & Ija husband & wife. Actually Bob kawan my hubby & Ija is my friend. 

Ija & aku dah kawan lama time tu kerja kat projek Ampang Kuala-Lumpur Elevated Highway, Percon-MMCE-Leighton JV ermmm betul ke ahli JV ni aku pun dah ingat-ingat lupa tahun 1996 tu ce kira dah baper tahun tu.

Oklah back tu line, Aku terus je...menuju ke rumah Ija dan disambut mesra oleh tuan rumah. My kids dah sampai  dulu dah buat macam rumah sendiri pun. Aku ingat nak singgah kejap je... tapi tuan rumah suruh singgah then siap makan nasi lagi tu... yelah bak kata pepatah rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari. 

Baju kekotak Emran dia sebaya Aqil (tahun 2) & kurung merah Tia dia (tahun 3) all of them satu sekolah

Thats Ija & me we are supermum.

Thanks to Ija, Bob, Tia & Emran for the lovely evening.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©