Reunion S.T.A.D Batch 1992 - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Reunion S.T.A.D Batch 1992

16 Disember 2013

Reunion S.T.A.D Batch 1992

Kat siniler...eventnya betul-betul sebelah pool aje kesemua acara diadakan kat area ni...tapi makan kat sebelah dalam coffee house.

Ni ler..pool, tu yang ada anak-anak tak sabar terus terjun je..sabar ajelah parents ye...janji ada bawa baju xtra.

Reunion ni dah lama dah, iaitu Sabtu, 30.11.2013 kemalasan la...sangat nak buat storynya. Reunion ni untuk batch aku jer. Tempatnya di The Royal Bintang Seremban. Masanya dari pukul 12.00 hingga 4.00 petang. Memula aku tak tahu pun orang kuat disebalik reunion ni adalah Mr. A. 

Dalam FB ada group nama "STAD Batch 92" so yang invite dalam FB adalah Hasba coz dia admin.  errmmmm kira member batch 92. Bayaran yang dikenakan RM30.00 per head adult sahaja. Anak-anak 12 tahun ke bawah tiada bayaran giler...murah tu. Tu yang kengkawan aku dah calling-calling ajak pegi. Salah seorang kawan aku ni beria-ria ajak pergi aku pun setujulah. Bukan main excited bercerita nak peginya. Aku pun bagi tau hubby aku dia pun angguk jer... ok. Last minit kawan aku yang beria bagai nak rak ni tak jadi nak pegi pulak. huhuuhuuuu...ntah apa-apa ntah.

Aku cakaplah dengan hubby aku rasa macam tawarhati sikit nak pegi coz member sekepala tak jadi datang. Then baru dia pecah lubang kena datang jugaklah coz dialah presiden reunion tu. Oh! itu macam ka...so aku ikut ajelah...Mr presiden dah cakap macam tu. Tak payah ler..aku risau kekok-mekok nanti just gone with the flow. Lagipun memang teringin nak jumpa members lama yang dah berbelas tahun tak jumpa.

Sesampai je, ada lak jurukamera amik gambar auuwww...malu lak rasanya... waktu ni...my kids pun sama tersipu malu.

Then signed guestbook dapat pulak souvenir. Goodjob committee puashati berbaloi-baloi dgn harga RM30 jer...

My kids and I sampai dalam pukul 12 lebih macam tu, condiser awal jugalah... My hubby dah pergi awal pagi lagi...kena ler awal coz committee harus check apa-apa yang patut. Committee ada 6 orang kesemuanya iaitu my hubby, Hasba Nizam, Noor Hashila Abd Jalil, Norzilla Rahmat, Cut (Bonda Shura Hikmah), Ezza Rizan. 2 man 4 woman. Nenama committee ni aku ikut FB they all kecuali hubby aku nak tau cari sendiri.

Ada banner yang tulis nama-nama kelas masa we all sekolah dulu. Munawir (munawirian the great ngeh!ngeh!ngeh!)


Then committee minta yang hadir amik gambar kat banner ni..

Aku antara yang dtang awal terus lepak kat poolside area dulu.

Izan Suhaila pun antara yang datang awal sempatlah aku bergambar dengan dia sementara menunggu yang lain-lain

Ha...Noni pun sama antara yang datang awal. Cikgu kau Noni tak sangka aku, kepala gegiler kau masih sama macam dulu you rock.

Setelah beberapa ketika menunggu yang lelain sampai dari poolside beralih pulak ke coffee house untuk santap. Katanya high-tea tapi menunya macam lunch. Ermmm...memang puashati betul..
 Tables for STADIAN

My kids.. memula choose nasi ler. Ikut ibu dia. tak makan nasi tak sah

nasi..nasi...nasi... apa citer tak makan nasi????

Tu ler...Mr presiden.

 We are Munawirian ngeh! ngeh! ngeh!

 Halimahtun and Family

Antara yang hadir solo... Mahathir (baju putih), Tarmizi (baju hitam) & Ezza you great walaupun anak dia tak sihat tetap datang Ezza one of the orang kuat event.

Setelah kenyang menikmati hidangan committee minta we all gathered kat poolside semula untuk acara seterusnya. tu dia Mr emcee

Datin Leen tudung purple dia sampai form 3 jer.. akupun tak kenal sangat. Dia sponsor tau for the hampers

Memula acara kekanak tu yang ibu-ibu rileks jer...dulu then ada acara bebapak, ibu-ibu hahaaa...meriah! terlupa sekejap status ibubapa dah memasing tu...

Adoi..banyak lagi la...nak citer tunggguuu...nantilah aku sambung. sabar ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

MRS.A my blog my stori ©