Panggilan "BOM" - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Panggilan "BOM"

30 Ogos 2013

Panggilan "BOM"

Panggilan "BOM"

Gempar! Lebih kurang pukul 9 pagi hari Khamis. Receptionist dapat panggilan mengatakan ada bom kat office we all. Pemanggil tu kata sila keluar dari bangunan sekarang sebab ada bom telah di pasang. 

Hah! mau ko tak suspen tuh! Then mereka yang berkenaan pun bagitau GM. GM pun called pihak polis. Atas arahan pihak polis we all diminta mengosongkan bangunan. Bukan setakat office aku aje. Semua penghuni bangunan tu ler... pekedai-pekedai, security semualah diminta berkumpul di parking lot  bahagian depan.



Havoc! suasana masa tu dengan unit pemusnah bom, dengan polis K-9 lagi. Pemberita-pemberita semua ada. We all pun hairan dan tertanya-tanya apalah yang pemanggil tu sakit hati sangat dengan Company tempat aku kerja ni!

Ada juga outsider yang tanya. Dia ingat ada shooting hahhhaaaaa... Kepada pemanggil tu janganlah marahkan nyamuk kelambu dibakar. kesian we all tau.




Walaupun dikatakan ada bom. senyum itu satu sedekah hehhheeee...

1 ulasan:

  1. Ada mereka di luar tu yang suka buat gempak.. saja seronok-seronok buat kecoh... nak rasai suasana kelam kabut macam di negara-negara yang tengah berperang tu...

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©